joi, 1 aprilie 2010

Sfat

Toate legumele verzi sunt sărace în calorii. Mâncați în cantități considerabile salata, castravete, ardei gras, varza, spanac, mazăre,țelină etc. Acestea sunt foarte sănătoase, protejează împotriva apariției anumitor boli, iar numărul caloriilor este neglijabil.
Nici legumele galbene sau portocalii nu sunt de dat la o parte, iar roșia este una din legumele cu calorii negative (pentru a o digera, corpul consuma mai multe calorii decât are aceasta).

O zi buna, 
Bisoux

PS: Știu ca sora mea îmi citește blogul și este puțin supărată pe mine. Îmi cer scuze fata de ea, dar știe ca pentru anumite realizări ii sunt recunoscătoare ei și numai ei și nu vreau sa fie dezamăgită vreodată de mine sau de orice as fi zis.

sursa foto: saidaonline.com

8 comentarii:

ToXiK spunea...

Din cate stiu eu, rosia e fruct.. nu baga lumea in eroare :P

Alexandra G. spunea...

@ToXiK: Bine ai venit pe blogul meu :) Da, rosia este un fruct, dar imi permit sa o bag in post-ul meu despre legume. Nu cred ca tu mananci rosia ca pe un fruct, eu una nu fac asta :P

Anku spunea...

sincer eu in cura de slabire ca snack-uri mancam rosii sau feliute de cascaval . deci aproape ca pe un fruct :))

btw imi place blogul tau. tine-o tot asa!

Alexandra G. spunea...

@Anku: Bun venit pe blog. Fructa sau leguma, rosia-i foarte buna !!! :)))) A fost scaparea mea, recunosc :P Multumesc frumos. Te mai astept pe aici :*:*

MooNy spunea...

Ceea ce tin neaparat sa mentionez aici este ca nu CALORIILE ingrasa. Mult prea multe persoane gresesc mancand mai putine CALORII. Ingrasarea se face prin combinatii gresite (ex: cartofi cu carne, si uneori si paine SI salata. asa ceva nu se face. Glucidele "rele" trebuie date deoparte.

Daca un corp este obisnuit sa primeasca 2500 de calorii, el va folosi de ex 2200 si restul le va depozita sub forma de grasime pentru a fi folosita ulterior ca sursa de energie.
Daca apoi trecem la 1700 de calorii pe zi, initial corpul se va speria si va folosi cam tot (urmeaza partea slabirii), dupa care se va adapta, consumand o parte din calorii si stocand alta parte din ele ca... grasime.

De aceea cam toate persoanele care se iau dupa cura cu numaratul caloriilor se ingrasa la scurt timp dupa cura. Este inutila.

PS: nu neg ca o viata plina de fructe si legume este absolut AUR, insa mancarea nu trebuie tratata ca numar de calorii :)

Alexandra G. spunea...

@MooNy: Bine ai venit pe blog. Nu iti imagina ca stau si imi numar caloriile in fiecare zi, insa trebuie sa acorzi o minima atentie si acestui lucru. Mie imi plac foarte mult lactatele. Pai daca as mancat in cantitati industriale iaurt, branza si as bea 2l de lapte pe zi, nu as mai incapea pe usa. Trebuie sa am o masura. Si cum masor acest lucru?! Prin calorii. Cel putin, asta fac eu.
Chiar sunt alimente care au un numar foarte mare de calorii si la care ar trebui sa fim atente. Numaratul caloriilor este la indemana oricui. Asta si combinatiile de baza. Nu tot omul stie ce sunt glucidele, carbohidratii, lipidele etc..

Nu zic ca nu ai dreptate. Mi se pare foarte inteligent ce ai scris, dar in acelasi timp mai complicat pentru toata lumea.

Voi scrie despre combinatiile de baza ale alimentelor. Comentariile tale referitoare la acestea vor prinde bine tuturor. Te mai astept pe aici. Pup

Anonim spunea...

buna!!!Gabriela ma numesc , sunt colega de serviciu a surorii tale de la ea stiu de blogul tau, desi iti citeam comentariile de mult timp pe blogul adelei (dar nu stiam cine esti).Imi place mult blogul tau si o sa-l citesc in fiecare zi ca si pe celelate pe care le urmaresc.Si, stai linistita, sora ta te iubeste foarte mult.

Alexandra G. spunea...

@Gabi: Bine ai venit pe blog! Iti multumesc mult pentru cuvintele frumoase ! Te mai astept pe aici si cu alte comentarii ! :*