miercuri, 14 aprilie 2010

Hai sa radem !!!

Aseară am citit niște gafe și m-am amuzat copios. Am ras cu gura pana la urechi și pana m-au durut mușchii abdominali. Astăzi am fost iar pe fuga. Am terminat o prezentare, am predat un proiect, am stat la facultate cateva ore bune și am ras foarte mult.Chiar dacă nu a ieșit totul asa cum îmi plănuisem, am ras. De ce? Pentru ca rasul este cel mai bun medicament și cel mai bun dulce de pe lumea asta.

Am cautat puțin pe Goagal și am găsit următoarele: 

1. Rasul întărește sistemul imunitar
2. Într-o mica măsură echivalează cu efortul fizic
3. Te ajuta sa treci peste situațiile grele
4. Creste productivitatea
5. Este contagios
(și multe altele)

Hai sa radem!!!! 

 
O zi frumoasa,
Bisoux

PS: Oops, e puțin cam personal articolul, sper sa nu va deranjeze! :P
PPS: Știu ca poza e făcută într-un fast food. Îmi fac destul de mult veacul pe acolo, dar singurul lucru pe care îl consum este cafeaua. Sper sa nu va tenteze poza din spate!!!

Niciun comentariu: