vineri, 2 aprilie 2010

Reteta

Am gasit in revista Click pentru femei reteta unei salate aromate. Mie mi se pare gustoasa, usor de preparat si imi place ca dressingul este cu iaurt si nu cu smantana (smantana va poate ridica colesterolul pe culmile cele mai inalte, sa nu mai zic de aportul caloric ). 
Poza de pe blog nu are de-a face cu rețeta. 
Nici de data aceasta nu ma voi împiedica de cantități.
Aveți nevoie de:
- salata verde
- roșii cherry
- castravete
- iaurt
- usturoi
- ulei
- felii de pâine
- piept de pui
- boia
- muștar
Eu nu voi pune: ceapa verde, spanac, cimbru. Daca vreți sa le adăugați nu este nicio problema.

Pieptul de pui se taie în câteva bucăți ce se ung cu ulei, se presară cu boia, sare, piper, cimbru și se pune la rumenit într-o tigaie de teflon.

Tăiați roșiile alături de castraveți, tocați ceapa verde. Salata și spanacul se rup în bucăți și se amesteca cu celelalte.

Amestecați uleiul cu doua linguri de ulei, sare, piper și usturoiul pisat.

Tăiați cubulețe feliile de pâine  și presărați peste acestea cimbru, rumeniți-le în doua linguri de ulei și amestecați-le cu muștarul.

Bucățile de pui se așează peste salata, se presară crutoanele și se toarnă dressingul de iaurt.

Se servește salata cu pâine prăjita și felii de lămâie.

Sincer, aceasta salata este destul de bogata în calorii, dar puteți sa o reinventați astfel încât sa reduceți considerabil numărul acestora.
Voi reveni cu mai multe sfaturi după ce o voi pregăti și eu. In  poza din revista culorile predominante sunt roșu, verde și galben. 

Eu ma intorc la ai mei cozonaci. 
Spor la gătit și sărbători fericite,
Bisoux

PS: Știu ca nu am pus cantitățile, dar rămâne la aprecierea voastră cantitatea din fiecare ingredient folosit. Dintr-un piept de pui obțineți doua porții. 
PPS: Pentru rețeta originala cumpărați revista, eu am adaptat-o. ( Acum le fac și reclama :| )

sursa foto: myrecipes.com

2 comentarii:

Alex spunea...

Interesanta reteta. Oricum cand vine vorba de gatit, i do better:D Ps Uite ca sunt baiat bun:D

Alexandra G. spunea...

Barbatii sunt cei mai buni bucatari din lume :P