miercuri, 19 decembrie 2012

Kerastase Volumactive

Azi vreau sa va povestesc despre Kerastase Volumactive.

In urma cu cateva luni am vrut sa-mi cumpar acest sampon si am cautat pe net cateva pareri 100% romanesti. Nu am gasit decat 2,3 articole care nu m-au ajutat foarte mult.

Prin urmare, m-am hotarat sa scriu si eu cate ceva despre acest sampon in cazul in care vrea cineva sa si-l cumpere si nu stie daca sa se riste sau nu.

Incep prin a spune ca e destul de scump (500ml - 156 lei) si ca m-a tinut aproape 4 luni in conditiile in care eu ma spal pe cap o zi da, una ba. 

La inceput nu mi-a placut si am regretat achizitia facuta. Imi pleostea parul si il facea de necoafat.

Neavand o podoaba capilara bogata, cu un fir gros si cu volum, va dati seama ca am innebunit, imi venea sa-l arunc la gunoi. M-am inarmant cu rabdare si am continuat sa-l folosesc. Dupa aproape o luna si jumatate de utilizare parul meu a inceput usor sa capete volumul dorit.

In concluzie, nu pot spune decat ca isi face treaba, dar mai greeeu.

Nu il voi mai recumpara decat daca il voi gasi la o super oferta, nu ma incalzeste cu nimic ca face parte din gama de lux de la L`oreal.

Sper ca v-am ajutat macar un pic,
Bisoux!


Niciun comentariu: