joi, 20 decembrie 2012

de Craciuun...


* Nu stiu de ce am impresia ca azi e sambata. :| *

Craciunul se apropie cu pasi repezi. Anul acesta nu simt sarbatorile ca altadata, pur si simplu nu-mi vine sa ma bucur asa exagerat, sa fac pregatiri peste pregatiri.

Azi vreau s va dau niste sfaturi pentru ziua (masa) de Craciun. Stiu ca soriciul, sarmalele, fripturile etc. va plac foarte mult, dar recomandat este sa nu faceti excese si sa nu mancati mai multe feluri de mancare deodata. La fel si cu bautura, nu o amestecati!!!

Eu nefiind iubitoare de cele enumerate mai sus nu o sa mananc prea mult. Ai mei pun accent pe mancarea traditionala, iar eu nu prea agreez porcul, nici macar cozonacul nu-mi place. Nu stiu daca e noroc sau ghinion. :)))))) Sa-mi spuneti voi!!


Va imbratisez,
Bisoux!



Niciun comentariu: