sâmbătă, 25 septembrie 2010

PARA

Nu pot spune ca ma dau in vant dupa pere. Daca m-ai pune sa aleg intre o para si o nectarina, cu siguranta as alege nectarina in timp ce tatal meu ar alege para. In fiecare toamna cumpara kg de pere, iar eu nu mananc decat 3(maxim!!) pe sezon.

Stiu ca va incepe perioada in care va cumpara acest fruct si m-am gandit sa vad cam care sunt beneficiile lui.


Am gasit urmatoarele:
-stimuleaza digestia;
-favorizeaza eliminarea toxinelor din organism;
-stimuleaza procesul de formare a globulelor rosii;
-ajuta la mentinerea sanatatii inimii (se pot folosi impotriva hipertensiunii, aritmiei cardiace, bolilor cardio-vasculare);
-scade temperatura, favorizand producerea celulelor cu rol imunitar;
-bogat in apa, fibre si in vitamine(C, E, B, provitamina A);
-aport caloric redus;
-sunt recomandate diabeticilor si persoanelor care tin cura datorita indicelui glicemic redus.

Anul trecut am incercat sa fac pere in foietaj, dar nu au iesit prea bune pentru ca nu m-am putut abtine sa nu modific reteta si nu am respectat cantitatile.

Nu stiu daca voi mai incerca sa fac ceva bun folosind perele, dar cu siguranta voi consuma cat mai multe.
O zi buna, 
Bisoux

sursa foto: www.goinglocal-info.com/

5 comentarii:

Iulia spunea...

Eu as alege para! Imi plac mult, dar cat mai tari si eventual cat mai putin zemoase.

Alexandra G. spunea...

Si tare si zemoasa... hmmm :)) vrei cam multe :)) foarte rar gasesti o para verde, tare si cu zeama... :P

Iulia spunea...

Cat mai putin zemoasa am spus :D

Alexandra G. spunea...

e clar=)) trebuie sa dorm!!

Anonim spunea...

Deja am apa in gura. Ma bucur ca mi-ai amintit de para pentru ca in toamna asta am neglijat total acest fruct.