luni, 20 septembrie 2010

Liste, liste si alte liste :)

Niciodata nu am fost o persoana organizata. Nu am stiut ce e aia lista, ordine in lucruri sau in idei, agenda etc...

La un moment dat citisem ca e foarte bine sa iti faci o lista cu ce ai consumat in fiecare zi pentru a vedea unde gresesti, ce ai mancat prea mult, prea putin, la ce ar trebui sa renunti si tot asa. Cand ma gandeam la faptul ca trebuie sa fac vreo listuta mi se taia foamea.

Ieri mi-am notat exercitiile pe care le-am facut si numarul de repetari. M-am gandit ca ma va ambitiona sa fac azi cel putin atatea exercitii cate am facut si ieri. Sunt curioasa cat o sa tina asta pentru ca niciodata nu mi-a placut sa scriu pe foite, sa-mi notez, sa respect cu rigurozitate ceva (in afara de mancatul dupa ora 8).

Voi ce liste faceti?

Pentru pasionatele de make-up  http://www.expocosmetics.ro/

Voi da si eu o fuga pana acolo mai ales ca in aceeasi perioada va fi si http://www.wellnessshow.ro/


Va imbratisez,
Bisoux

Niciun comentariu: