luni, 11 octombrie 2010

Ce oameni, ce oameni !!!


Pe Zuzana am descoperit-o acum un an, in cautarea unor noi tipuri de exercitii, mai ales abdomene, pentru ca urasc sa le fac. Cand nu am chef sa fac sport ma uit la unul din antrenamentele ei. Aceasta femeie debordeaza de energie, te face sa vezi lucrurile altfel.

Blog-ul Zuzanei este http://www.bodyrock.tv/



Sper sa aveti timp sa studiati site-ul Zuzanei pentru ca aveti ce invata de acolo. Originalul este intotdeauna mai bun decat copia.

O zi buna,
Bisoux

12 comentarii:

Anonim spunea...

multumeeeeeeeeeesc:):):):*

Iulia spunea...

Foarte interesant blogul Zuzanei. O sa-l "rasfoiesc" din scoarta-n scoarta :).

Special Koko spunea...

I love Zuzana...SUnt abonata la ea de o gramada de timp dar nu fac exercitiile :)) IMI place sa o privesc doar :))

Alexandra G. spunea...

hihihihi :P va pup fetelor >:D<

The Drama Queen spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Alexandra G. spunea...

@Anonim: Poti sa prezinti exercitiile sub o alta forma, fara sa te filmezi in acelasi mod, fara sa te imbraci identic, fara sa furi ideea de a te filma in vacanta, in parc, in camera de hotel sau mai stiu eu unde. Zuzana si Fred fac asta de mult timp si se vede calitatea muncii lor.

Ce ma deranjeaza cel mai rau este ca nu le face corect si nu lucreaza la intensitate maxima. Se vede ca le face pentru bani. Este foarte important sa faci exercitiile corect indiferent de numarul lor. Azi faci mai putine, maine mai multe. Important e sa prinzi ideea, sa-ti intre miscarea in reflex.

Asta detest, faptul ca nu a avut destula imaginatie si nu s-a documentat destul.

In ceea ce priveste ideea ta, nu prea stiu ce sa zic. Nu prea am timp (munca, scoala etc), dar pot sa le extrag si sa le pun pe blog sa le vedeti facute de ea. Daca eu pot sa le fac, toata lumea poate... :))

O zi buna :*:*

Anonim spunea...

da...cred ca ai dreptate...si intradevar se vede ca le fae cam anemic :)
dimineata asta am facut niste exercitii dupa Zuzana si sunt terminata :) toata admiratia pt ea
pupici!sa ai o zi frumoasa

Anonim spunea...

ah si ideea clipurilor mi-a venit pt ca mi-ar fi placut sa interationezi mai direct cu noi :) dar cred ca iti ia destul de mult timp,asa ca,asta e :0

orium postul asta a fost minunat caci am aflat si eu de Zuzana :))
pupici

Alexandra G. spunea...

@Anonim: Si mie mi-ar placea sa avem un contact cat de direct posibil, dar nu as vrea sa copiez pe nimeni. Oricum imi e mult mai usor sa vb 5 minute decat sa scriu. Poate ca voi avea si niste filmulete. Incerc sa-mi fac timp pentru ca imi place sa am activitate pe blog.

Iti multumesc pentru tot :*:*

Anonim spunea...

stii cumva de unde se poate cumpara un cronometru ca al Zuzanei?

Alexandra G. spunea...

Incearca la Intersport :P